четвер, 23 липня 2015 р.

Breakfast. Gooseberry Jam

Юля запрошує ділитися рецептами літніх смаколиків для зими. А я хоча й готую їх до зими, та мої домашні почали ними ласувати вже зараз.:)
Це джем з агрусу і йошти, тому колір такий смородиновий. Робити дуже просто. Промиті ягоди заливаю невеличкою кількістю води, доводжу до кипіння і протираю через сито. До пюре, замість довгого уварювання на половину кількості, додаю суміш з пектином і цукор і варю так, як вказано на пакетику:). Хвилин через п"ятнадцять розливаю у простерилізовані банки.
Ніколи до минулого року не варила повидло/джем/желе з ягід та фруктів. Надто вже багато зусиль порівняно з простим варенням. Але нелюбов чоловіка до кизилового варення і великі врожаї цього фрукту змусили:) А кизиловий джем виявився неперевершеним! Тож я наварила потім і сливового, і яблучного, а в цьому році - смородинового й порічкового. На черзі абрикоси:)))
Усім смачного! А я - до Юлі!



Blog Widget by LinkWithin

12 коментарів:

  1. Наташа, дякую за участь! А в мене навпаки, весь час варила джеми, а цього року зварила варення з агрусу ))) А про пектин перший раз чую, він де продається?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. От цікаво, що навпаки:) Я в минулому році купила в магазині "Конфітюрку", побачила на полицях зі спеціями і різними кондитерськими прибамбасами. Вона підходить і для швидкого варіння варення:)

      Видалити
  2. О, обожнюю молоко з булочкою та варенням, жаль, що смакую цим тільки в селі :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Але в селі ж молоко смачніше!

      Видалити
    2. В селі і молоко і вареннячко смачніші :)
      Тут, в місті, чіткий режим, ми рідко дозволяємо собі перекуси :)

      Видалити
    3. У нас це не перекус, а сніданок:) Катрусі ні цукерок, ні шоколадок не даєм, тому це єдине солоденьке, і то не кожен день.

      Видалити
  3. Я зрозуміла твою місію в моєму житті,Наталя! Ти мене постійно дивуєш. Новою іyформацією та іншим кутом зору на життя. Я спочатку очманіла :"Що за йошта така?" Тепер знаю.І як тепер жити? Якщо прожила полjвину життя і жодного празу не скушутвала цієї диво-ягоди?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Аню, дуже приємний комплімент! А з йоштою ти небагато втратила:) Цей гібрид агрусу та смородини насправді не такий смачний як самі ці ягоди окремо.

      Видалити
  4. Ммм, як солодко! Одразу захотілось таких смаколиків скуштувати:) Як у дитинстві.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, Наталю, дуже смачний джем-желе, хоча більше кисленький, ніж солоденький.:)

      Видалити
  5. Йой, йошта ))) Ната, перший раз таке чую-бачу, а зайшла ж просто про смакоту почитати )))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...