пʼятницю, 4 грудня 2015 р.

Різдвяний кардмейкінг :)


Мабуть, я вас уже замучила своїми листівками :)
Але потерпіть ще трішечки, покажу листівочки на ярмарок в наш дитсадок.
 Зроблені нашвидкуруч з доступних мені матеріалів: репсових і атласних стрічок та тканини.
Єдина новинка для мене - універсальний клей Фабрики Декору. Він чудово приклеїв і тканину, і стрічки, бо я дуже цим приклеюванням переймалася.  
Всі ідеї - з інтернету. Хоча ще декілька я сама намалювала, треба тепер з дитиною зробити.

Бажаю усім гарних вихідних, насолоджуйтеся грою братів-хорватів!

P.S. До речі, при нагоді порівняйте, як описують хорватьську війну за незалежність українська та російська Вікіпедія.
Blog Widget by LinkWithin

5 коментарів:

  1. Які гарні ідеї для листівок! :) Ви гарно попрацювали з Катрусею :)
    Як пройшов ярмарок? :)

    П.С.: цікаво, як так виміряти і рівненько наклеїти стрічки для ялинки-пірамідки?:)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...