вівторок, 12 квітня 2016 р.

Майстер-клас з Юлєю Гаєвською

 
В цю суботу мені повезло побувати на майстер-класі у Юлі Гаєвської. Юлєчка якраз пропонувала створити багатошарову листівку з використанням матеріалів і технік, які я до цього часу лише мріяла спробувати.
Привід для теми листівки теж швидко знайшовся - позавчора в мого чоловіка був день народження.
І ось що вийшло:
А тепер спробую крок за кроком пригадати, що саме ми робили :)

Спочатку ми робили декілька зразків з використанням різних паст та фарб, а потім вибирали тло для листівки, яке більше сподобалось.
В мене послідовність була така: спочатку на акварельний папір я нанесла білу текстурну пасту з піском, потім чорний акриловий медіум. Зверху через трафарет (з кружечками) я нанесла глянцевий деко-гель "Нежный беж", і останньою, також через трафарет "Верный размер", наносила фарбу-металлік "Оливка".

А поки кожен шар фарби висихав, Юля нас вчила робити інші цікаві речі.

Вперше я спробувала ембосінг на кальці - чорні листочки папороті (пудра для ембосінгу "Черная ночь") та білий фоновий текст (пудра "Белый снег"). 
На фоновий чіп (в мене решіточка від Вензелика) за допомогою клею (???) я нанесла гліттер "Серебро", а зверху закріпила гліттер клеєм (???).
Ще ми робили дизайнерський папір з гліттером.  Через трафарет (в мене "Квадро" ) на підложку я нанесла акриловий білий медіум, а зверху засипала гліттер, і він приклеївся :) 
Чіпборд у формі сердечок Юля запропонувала не просто пофарбувати, а покрити дропсами з гліттером - дуже красивий об"єм вийшов. І хоча він досить довго засихав, та ефект вражаючий!
Маленькі сердечки  - це дропси "Сверкающий рубин".
Середнє сердечко я покрила на власний смак) дотсами "Крепкий кофе".
А найбільше сердечко пофарбувалося новим матеріалом Фабрики Декору (якого ще немає в продажу) - глазур"ю!

Що стосується самої композиції - тут Юля мене пустила у майже вільне плавання, уміло й непомітно скеровуючи у вірному напрямку. 

На завершення ми усе побризкали (а чим, я вже не пам"ятаю :)))

Взагалі, Юля такий енерджайзер! Коли ми з Інною вже повидихалися і майже нічого не розуміли, вона нас заохотила додати ще останній штрих - наклеїти паєтки.

На мій превеликий подив, незважаючи на велику кількість блискучих матеріалів, листівка вийшла досить стриманою і лаконічною. І звичайно ж, дуже сподобалась моєму чоловікові! (Всередині, крім привітань з днем народження, є ще напис "Поруч з тобою я розквітаю", - на нього надихнув мене головний елемент листівки -  вирубна квітка з фішкою.)

Юлю, дякую за такий цікавий та насичений майстер-клас, я ще й досі під його враженням перебуваю! Дівчата, дякую за теплу душевну атмосферу зустрічі!

Додам роботу у Галерею квітня Фабрики Декору:





Blog Widget by LinkWithin

8 коментарів:

  1. ))))) я сміюся про паєтки...я б сказала не видохлися, а іздохли)))))))))) принаймі я так точно))) Дуже гарна вийшла листівка!!! Мої улюблені кольори!!! а ще КОМПОЗИЦІЯ - взагалі бомбова!!! Маю надію що чоловік оцінив! Сподіваюсь ще на зустріч

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Інно! Так, у кінці вже було важкувато ;)
      Чоловікові дуже сподобалось, особливо те, що зроблено для нього)))
      Було б дуже приємно ще зустрітися!

      Видалити
  2. Дуже гарна, незвична і гармонійна листівка! І стільки технік використано!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Катю! Ти б бачила, як ми старалися! Все було вновину , незвичне і цікаве!

      Видалити
  3. Очень красиво и гармонично! Спасибо, что творите с Фабрика Декору!

    ВідповістиВидалити
  4. Столько вырубки и других деталек, очень здорово всё вместе смотрится!
    Спасибо от ТМ Фабрика Декору!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо большое!
      Да, Юлечка приготовила для мастер-класса очень много красивостей и очень многому нас научила!

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...