пʼятницю, 15 квітня 2016 р.

Навчальний проект "Блокнот"

 
У челендж-блогах Скрап Мир та Cherrylana Designs стартував безкоштовний навчальний проект "Блокнот", анонсований ще у лютому. А через те, що ця тема мене зараз цікавить найбільше, то його початку я чекала з великим нетерпінням!
Перша спроба створення блокнотів в мене виявилася досить вдала, проте хочу навчитися робити блокноти "з нуля". І цікавлять різні напрямки - і планери, і софтбуки, і щоденники, і артбуки.
Але у першу чергу я вирішила створити щось на кшталт "Контрольного журналу" для своєї доні, ідею якого я побачила у блозі Скрап-Миру. Такий контрольний журнал я хочу створити і для себе, бо веду його зараз у звичайних файлах у м"якій папці, що не дуже зручно; а списки щоденних справ записую у різних блокнотиках або й просто на папірцях. Хочу трохи це систематизувати.
Я вже в передчутті чудових майстер-класів експертів проекту, які будуть ділитися знаннями та секретами цієї справи!
Blog Widget by LinkWithin

5 коментарів:

  1. Дякую, Тонечко! (особливо після розмови про гаманець:)))
    Готуй свою вишивку, і тобі зробимо, з готовим блоком - це на годину-півтори часу всього :)

    ВідповістиВидалити
  2. Успіхів, Наталю! Нехай навчання пройде із задоволенням та принесе бажані результати.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Валю! Дівчата вже стільки інформації цікавої дають!

      Видалити
  3. Спасибо вам за участие в нашем проекте "Блокнот" от блога Скрапмир, удачи в создании своего самого любимого и нужного блокнотика

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...