неділю, 10 квітня 2016 р.

CAS. 2 етап


Ідея цієї листівки була в мене ще з першого етапу CП, коли я знайшла старі дитячі штампи з фермою. Акварельне тло було зроблене теж досить давно, після придбання аква-спреїв Фабрики Декору весняної гамми. Бракувало лише принагідного напису. Такий знайшовся в колекції Lesia Zgharda. І як чудово, що кольори палітри (завдання другого етапу) співпали з моїми улюбленими :)
Використані аква-спреї: Солнечное утро, Манго, Розовый фламинго, Весенняя листва, Яркая бирюза.
Баннер другого етапу
 

Blog Widget by LinkWithin

6 коментарів:

  1. "Облака-белогривые лошадкииии"))).Дякую,що повернула мене на мить у дитинство). І стиль мій улюблений - просто та чисто.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ань, точно! Моя теж улюблена пісня і мультик не тільки в дитинстві!
      Дякую за коментар!

      Видалити
  2. Невероятное прочтение нашей палитры! Спасибо за вдохновение от команды Фабрика Декору!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Палитра моя любимая, весенняя!
      Спасибо огромное за комментарий!

      Видалити
  3. Крута листівка! От наче і простенько, але гарно неймовірно!
    Уявляєш, я за твоєю порадою написала у скрап-виробництва щодо фраз на штампи. мені дівчата відповіли, домовились наче за умови і оплату, я напридумувала силу-силенну фраз, відправила, а відповіді нема. Чи підійшло, чи ні? Мені не шкода грошей там, чи ще щось, придумати ж не важко, але хоча б відповіли, чи все добре... Але менш з тим, якщо вони все ж взяли в роботу і це принесе комусь радість - мені зовсім не жалко!))

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую, Наталю!
    Цікаво, що в тебе вже початок є. Я думаю, що воно почне незабаром просуватися далі. Може, просто нагадай про себе, спитай, чи сподобалося. Я днями знайшла ще одного цікавого виробника - "Скрап-студія "З любов"ю" http://scrapstudio.com.ua, в них дуже творчі написи є! І ще "Мастерская скрапштампинга" http://vk.com/scrapstamps - дуже швидко розвиваються, цікаві ідеї. Спробуй написати і їм. Гадаю, що усе в тебе вийде!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...