середу, 13 квітня 2016 р.

Notebooks & Veronique


Минулий тиждень відзначився для мене ще двома особистими досягненнями: я зробила свої перші блокноти, і вони були зроблені на продаж.  І вже тішать своїх італійських власниць :)
Звичайно ж, мені важко зрадити Веронік, її дизайни хочеться вишивати і вишивати!

Цю бджілку я знайшла у збірці "Nature au point de croix" видавництва Mango Pratique і марила нею ще з минулої осені. Не знаю, чому, але мені здавалося, що вона - на квітці півонії. Тільки як її закінчила, зрозуміла, що це троянда )))

Вишито на рівномірці Murano Lugana Bianco Antico муліне DMC за ключем.

Блоки для блокнотів я використала вже готові, білого та рожевого кольору.
Сторіночки внизу проштампувала.
Для закладочок приклеїла тоненьке мереживо.
Чайничок - з мого улюбленого буклету "Chocolat, the, cafe", вишитий на Murano Lugana Bianco теж нитками за ключем.
 Штамп - чайничок від Lesia Zgharda.

Додам блокнотик до квітневої галереї штампувальні Lesia Zgharda.

Blog Widget by LinkWithin

19 коментарів:

  1. Наталю, чудові блокнотики і дуже гарна вишивка!!! І тканина підібрана зі смаком. Дуже гарно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Валю! Я дуже старалась, бо замовлення було для двох витончених леді)

      Видалити
  2. Чудові блокноти! Особливо з бджілкою, такий классний!!! Все так гарно та аккуратно) Вітаю з продажем))) Я також хочу знову набратись сміливості для продажів. Поки тільки на стадії вдиху)))) заходьте в гості! http://radugah.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Надюшо! Так, із бджілкою мені теж найбільше подобається!
      З продажами мені треба тренуватися:) Звикла я трішки до іншого товару)))
      А як ти взагалі з Максімкою щось робити встигаєш? Просто не уявляю!
      В гості до тебе заходжу, як ви підростаєте, читаю :) А от з коментарями майже ні до кого, на жаль, не встигаю.

      Видалити
    2. З ним тільки знепритомніти можна швиденько))) Роблю дуууже мало. Це так, мрії на майбутнє))) Сьогодні хочу пост з процесами під вечір написати - своїми "великими" кроками поділитись))))

      Видалити
  3. такі теплі і світлі - весняні получились, дуже жіночі !

    ВідповістиВидалити
  4. Наталя, вітаю і з першими блокнотами, і з першим продажем!!! Вишивки дуже вишукані :)

    ВідповістиВидалити
  5. Наташа, удивительные нежные работы

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юля, спасибо большое! Обожаю подбирать материалы и сочетать их между собой!

      Видалити
  6. Блокноти просто чудові, зі смаком. Вітаю - маєш бізнес!)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Людмило! Над бызнесом ще працювати й працювати! :)

      Видалити
  7. Ще раз вітаю із продажем!
    Блокноти самі по собі чудові, але бджілка вкрала і моє серце також, чудово розумію твій запал вишити її )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, сонечко!
      Блокноти були такі... ти собі не уявляєш! фотографії зовсім не передають цієї ніжнятини)... Я від них не могла відійти пів-дня - насолода дивитися, торкатися...
      А з тих сторінок про бджілку хочеться вишити усе :)
      Але будемо переключатися на морське, треба поюзати нову книжечку!

      Видалити
  8. Наталочка, дуже ніжні і тендітні роботи :)
    Я дуже люблю блокноти ручної роботи, особливо з вишитими сюжетами, але сама ніяк не наважусь спробувати, то ж любуюсь красою майстринь :)
    Вітаю тебе з таким вдалим стартом! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Танюшо!
      Зараз якраз вивчаю етапи створення блокнотів у навчальному проекті "Блокнот", мене це дуже надихає!

      Видалити
  9. Гарнесенькі та ніжні блокноти, дуже сподобалися! :) І вишивки чудові )) Все разом навіває відчуття затишку ))
    І вітає тебе з продажем! :)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...