суботу, 7 травня 2016 р.

Фабрика C&S'у. Підсумки


Закінчився чудовий навчальний проект Фабрики Декору, "Фабрика C&S'у" - стилю "Чисто й просто", який так припав мені до душі, коли я вперше познайомилась зі скрапбукінгом. Протягом усіх етапів майстрині надихали, ділилися знаннями й секретами, підбадьорювали! І хоча в мене виходило не так уже й просто і чисто, та це мої перші листівки, і результатом я задоволена :)
Отже, 1 етап - штампінг та розфарбовка штампів.

2 етап - шейкер та палітра.

3 етап - пір"ячко та робота зі скетчем.

4 етап - резист-ефект та кейсинг.

5 етап - дотси та вирубка.
І на останньому етапі трапилася дуже приємна несподіванка - метелик дійсно полетів за моєю мрією, рендом обрав його номер!!! А моєю мрією були нові колекції скрап-паперу Фабрики Декору - "Magnolia Sky" та "Smile of spring"! Я безмежно щаслива!!!
Хочу подякувати ще раз організаторам та експертам за такий цікавий проект!


Blog Widget by LinkWithin

5 коментарів:

  1. Чудові листівочки! Дуже позитивні! Дякую, що брали участь у СП з Фабрикою Декору!

    ВідповістиВидалити
  2. Такие игривые и задорные открыточки)) Спасибо что творили с "Фабрикой Декору"!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...