суботу, 18 червня 2016 р.

Наша творча "кухня", або...


... за лаштунками навчального проекту "Блокнот" :)

Моя десятирічна племінниця, дивлячись на моє нове захоплення та купку ароматних блокнотиків, і сама захотіла приєднатися до цього проекту. А тому, в один з дощових днів, ми влаштували цілу фабрику з тонування великої кількості аркушів. Цей процес виявився дуже захоплюючим для Віки.

Ще раз хочу подякувати Олесі за її швидкісний чудо-метод!

Ми тільки трішки його доопрацювали - усе ставиться не у ванну, а біля її стінки, а самі зручно вмощуємося на ослінчику.
Чистий папір лежить ліворуч на ящику для білизни.
Затоновані аркуші приліплюються до скляної полички з холодильника, а фарба з них стікає у глибоке деко.

(Вибачте за нечітке фото, фокус був на ручному фокусуванні, що я не одразу помітила).

Далі мокрі пачки ми несли на кухню, трохи просушували на простирадлі і розкладали по 1 аркушу на сушарці для білизни.




Тонували ми кавою, не дуже міцним розчином, і колір вийшов, як у чайних аркушів.

А ще тонували харчовими фарбами для яєць. Тут якраз видно зелений колір та м"ятний, який вийшов з додавання синього пігменту у зелений розчин.

Гранатовий (темно-рожевий) барвник простояв у склянці в холодильнику півтора місяці з мого першого експерименту, і не зіпсувався.



Отака-от кухня :)

Аркуші племінниці - на першому фото в дописі, мої аркуші - нижче. До речі, сторіночки в нас вийшли неоднакові, хоча й тонувалися в одному розчині.
Свої сторінки я готувала для блокнотика, де буду записувати справи на кожен день. Кольорові - щоб виконувати все було веселіше. Ще вирішила додати декору. Для цього використала дуже міцно заварену каву, трафарети ФД та пензлик (треба було спонжик):
Хотіла зробити японську палітурку, але з форматом А5 блокнот мені здався надто вже довгим, тому я частину відрізала, буду робити блокнотик і для доні. До речі, у когось в коментарях читала, що якщо обрізати затоновані аркуші, то буде білий зріз. Так, він трохи світліший, але не білий.
 
Майбутні блокнотики: 7,5*15 см  та  15*13,5 см.




Blog Widget by LinkWithin

4 коментарі:

  1. Ната, такие девчачьи странички у вас получились, вести такаой блокнот будет одно удовольствие

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юлю! Ми на декілька дівчачих блокнотиків аркушів нафарбували :)

      Видалити
  2. Какие странички! Так и хочется записать на них что-нибудь памятное.

    ВідповістиВидалити
  3. Вот это я понимаю - масштабы производства!! =) Спасибо от всей нашей команды, что догоняете и еще как!! =)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...