середу, 18 січня 2017 р.

ATC для #52CafeCard Challenge

mixed media ATC
Усім привіт!

Нещодавно дізналася, що в креативних спільнотах на Фейсбук люблять проводити річні челенжі. Кожного тижня роблять 1 АТСку із яким-небудь завданням. Усього має бути 52 шт. (От ніколи не думала, що кількість тижнів у році співпадає з кількістю карт у повній колоді:)))
Марта Лапковська у своїй групі теж почала такий челенж.
Мої картки:
1 тиждень - літера А - ART
 mixed media ATC
2 тиждень - літера В - BUBBLES
mixed media ATC

mixed media ATC 
На картках вирішила максимально розпробувати  продукцію MyHobbyPoint. На першій - алкогольні чорнила, на другій - металеві воски. Результат подобається. Хоча від алкоголіків очікувала більш темних кольорів. 

Використані матеріали: текстурна паста, алкогольні чорнила Бордо, Смараґд, Шоколад  та паста-віск Середземне море в золоті, Рожевий в золотіВесна від  MyHobbyPoint, трафарет від Євгенії Курдибановської, чіпборд від Вензелика, штампи з наборів Алфавіт А008 та Alphabet від Cherrylana Design, наліпки від 7 Dots Studio, колекційні) ґудзики.  

Окремо хочу сказати про трафарет від ТМ Євгенія Курдибановська. Мені так подобаються ці бульбашки, що я їх використовую майже в кожній роботі! І на цьому ж трафареті є ще три універсальні дизайни. Тож із другою АТС піду в галерею січня ЄК:

А з першою - в галерею Вензелика. Ця рамочка, яку я вкрила графітовим металіком та гелем Розбите скло, нагадала мені різьблені рами італійських дзеркал. Свого часу мені дуже подобалося додавати їх у  мінімалістичні інтер"єри, такий собі сlassic touch:).

З ниточками - до "Аграфки". Завдання "Матеріальне" 


Blog Widget by LinkWithin

4 коментарі:

  1. Ната!!! какие клевые! и интересный челенж с АТСками! как бы я хотела АТСку с буквой А!!! но у меня пока нету серии и не на что меняться(

    ВідповістиВидалити
  2. Это просто бомба!!!! Оооочень круто!
    Спасибо большое от Аграфки!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...